آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

محصولات اپل باز هم گران می شوند

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

آیا شما هم خبر گران شدن محصولات اپل را شنیده اید؟ بنظرات این خبر حقیقت است یا دروغ؟ اگر میخواهید در این باره بیشتر بدانید کافیست این مطلب را کامل بخوانید.

نبرد تجاری آمریکا بر علیه چین سرانجام موجب گران شدن برخی تولیدات محبوب در عرصه فناوری شد که محصولات شرکت اپل در صدر آنها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، اعمال تعرفه‌های تجاری جدید دولت ترامپ بر علیه چین و واکنش متقابل این کشور باعث شده تا خریداران تعداد زیادی از محصولات محبوب دنیای فناوری مجبور شوند از امروز برای خرید آنها پول بیشتری پرداخت کنند.

درگیری یادشده به افزایش ۱۵ درصدی تعرفه کالاهایی مانند ایرپاد، ساعت اپل، هدفون‌های بیتس، هام پاد، رایانه‌های آی مک می‌انجامد که تأثیر آن در بازار به زودی احساس خواهد شد. تعرفه‌های مذکور بر روی قیمت دوربین‌های دیجیتال، حافظه‌های فلاش، دی وی دی‌ها و دستگاه‌های بلو – ری و باتری‌های لیتیومی نیز تأثیر می‌گذارد.

در نهایت این موج گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ ها، کنسول‌های بازی و دیگر فناوری‌ها را شامل می‌شود. به گفته کارشناسان اگر دو کشور نتوانند تا ۱۵ دسامبر در مورد اختلافات خود به توافق برسند، بعید به نظر می‌رسد که افزایش قیمت مذکور قابل بازگشت باشد.

هنوز مشخص نیست اپل و سایر شرکت‌های فناوری آمریکا برای جبران افزایش تعرفه تا چه میزان بر قیمت کالاهای خود می‌افزایند. شرکت اپل معمولاً حاشیه سود خود را به طور ثابت حفظ کرده و لذا بعید به نظر می‌رسد این بار هم کاهش درآمد خود را تحمل کند.

منبع:خبرگزاری مهر

چرا هر سال محصولات اپل گران‌تر می‌شوند؟

۳ آذر ۱۳۹۷ - اما این گران شدن محصولات اپل بی دلیل نبوده و نمی‌توانیم بگوییم که اپل ... قیمت محصولات اگر هم زیاد بشود، باز هم کاربران حاضر به پرداخت مبلغ آن و ...
آیفون های اپل امسال باز هم گران تر می شوند

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - آیفون های امسال اپل باز هم گران تر می شوند ... ضمن این که می دانیم این شرکت قصد دارد قابلیت های موبایل پرچمدارش (همچون Face ID و نمایشگر OLED) ...
چرا هر سال محصولات اپل گران تر می شوند؟

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - دیگر همه اپل را می شناسیم و می دانیم که معمولا قیمت محصولات این شرکت، از ... آن بیش از 499 دلار بود اما باز هم به اندازه آیفون های امروز، گران نبوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی