آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آموزش زبان انگلیسی در خواب

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۱۷ ب.ظ

آموزش زبان انگلیسی در خواب تلاشی برای ارتقای سطح زبان‌آموز، در خواب، با پخش کردن مطالب صوتی آموزشی است. پژوهش‌های فراوانی برای پذیرش و یا رد این موضوع انجام‌شده است، زیرا خیلی جالب می‌شود اگر واقعاً انسان بتواند در خواب آموزش ببیند. یعنی اگر این امکان وجود داشته باشد که زبان‌آموز در خواب چیزی یاد بگیرد، شاید یادگیری زبان بسیار ساده‌تر از آن چیزی بشود که الآن مشاهده می‌کنیم. البته پژوهش‌هایی که در رابطه با امکان آموزش در خواب انجام‌شده است تنها برای یادگیری زبان نبوده است. بلکه دیگر موارد را نیز شامل می‌شده است.

آیا آموزش زبان انگلیسی در خواب حقیقت دارد؟

دانشمندان زیادی بر روی این امر تحقیقات بسیاری انجام داده اند و در نهایت همه آن ها به دو گروه مختلف تقسیم شدند گروه یک (گروهی که موافق با آموزش زبان انگلیسی در خواب بودند) و گروه دو (گروهی که مخالف آموزش زبان انگلیسی در خواب بودند) گروه دوم معتقد بودن و هستند که در خواب انسان باید آرامش داشته باشد و نباید مزاحمتی برای او ایجاد شود و انسان در طول شبانه روز وقت کافی برای یادگیری را دارد نیاز دارد تا زمانی را برای استراحت و بدون هیچ گونه مزاحمتی به خودش اختصاص دهد.

اما در مقابل گروه یک که موافق آموزش زبان انگلیسی هنگام خواب هستند با آزمایشات خود نشان داده اند که مغز انسان امواج مختلفی را در زمان بیداری و خواب دریافت می‌کند که این امواج همه با هم متفاوت هستند و هر کدام در زمان و مکان مشخصی پخش می‌شوند و در نهایت به گیرنده هایشان درون مغز انسان می‌رسند.

زمانی که انسان خواب است امواج هایی که مغز دریافت می‌کند بسیار متفاوت است با امواجی که مغز انسان در حالت بیداری دریافت می‌کند. در خواب مغز انسان قابلیت تمرکز بر روی یک موضوع را به خوبی دارد و همین قابلیت مغز انسان باعث شده است که دانشمندان به دنبال یادگیری در خواب باشند و زمانی که یک موضوع جدید مطرح می‌شود طبیعی است که مخالفان و موافقان خود را به همراه داشته باشد. تا به امروز افراد زیادی این روش را امتحان کرده اند و بسیاری از آن ها به نتیجه عالی ای دست پیدا کرده اند و هم توانسته اند در طول شبانه روز به کار های خود برسند و زمان استراحت خواب خود زبان انگلیسی را به خوبی فرا بگیرند و دیگر نیازی نداشته باشند که زمانی را در طول روز به کلاس های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی اختصاص دهند.

 

دانلود رایگان رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب (Sleep ...
دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب (Sleep English) از مرجع زبان ایرانیان بزرگترین آموزشگاه زبان بر بستر وب.

آیا آموزش زبان انگلیسی در خواب امکان‌پذیر است؟ - زبانشناس
حقیقت چیست؟ آیا واقعاً این امکان وجود دارد که در خواب زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ چرا برخی پژوهش‌ها آموزش زبان انگلیسی در خواب را تأیید کرده‌اند؟ نتیجه‌گیری ...

‏بررسی‌ زبانشناس درباره... · ‏چرا برخی پژوهش‌ها آموزش زبان...

آموزش انگلیسی در خواب - مگه تو خواب هم میشه زبان یاد گرفت ...
با آموزش زبان انگلیسی در خواب انگشت به دهان می مانید!. 23rd جولای, 2019.

دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب رایگان - کتابخانه مجازی ...
این باعث می شود تا افرادی که سطح پایینتری دارند بتوانند استفاده کافی از مجموعه آموزش انگلیسی در خواب ببرند. این مجموعه را می توانید در هر وضعیتی به کار ببرید.

آموزش زبان انگلیسی در خواب به طور کاربردی! - انگلیشدان

برای اینکه موضوعی به اهمیت آموزش در خواب مورد تأیید قرار بگیرد نیازمند این است که مقالات بسیار زیادی در تأیید آن چاپ شود. الآن هر موضوع کم‌اهمیتی را که بگردی، در مجلات معتبر مقالات متعددی برای آن موضوع پیدا می‌شود. بنابراین کمبود تعداد مقالات تأییدکننده‌ی آموزش در خواب این شک را تقویت می‌کند که موضوع اساساً پایه‌ی علمی نداشته باشد و یا بسیار کم‌اهمیت باشد.

به‌هرحال تعدادی مقاله در این زمینه نوشته‌شده است که بررسی آن شاید خالی از لطف نباشد. مقالات نوشته‌شده در این زمینه عموماً از مشکلات زیر رنج می‌برد.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ — آموزش زبان انگلیسی در خواب روشی بسیار لذت‌بخش و هوشمندانه به نظر می‌رسد! در این مقاله به بررسی یادگیری زبان انگلیسی در خواب و روش دستیابی ...

دانلود مجموعه انگلیسی در خواب English After Sleep | آموزش ...
۷ تیر ۱۳۹۳ — آموزش زبان انگلیسی در خواب نام مجموعه ای است که در خواب زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما ...

یادگیری زبان انگلیسی در خواب - آقای مترجم
یادگیری زبان متدها و شیوه‌های متفاوتی دارد. هرکس با هرسلیقه‌ای کافی است متد مناسب خود را بیابد و تلاش خود را در راستای یادگیری آغاز کند. بعضی به موسی...

یک تکنیک حرفه ای برای آموزش انگلیسی در خواب

تمامی این تحقیقات روی موارد بسیار ساده‌ای انجام‌شده است. مثلاً در تحقیق دانشمندان سوئیسی که لینک آن را در بالا داده‌ام، هدف از تحقیق به یاد آوردن بهتر تعداد محدودی لغت بوده است. اما همگی میدانیم که زبان، تنها محدود در یادآوری لغات نیست. یادآوری لغات یکی از ساده‌ترین کارهایی است که زبان‌آموز بایستی از عهده‌ی آن بربیاید. اما تقویت مهارت‌های ارتباطی واقعاً مسئله‌ی پیچیده ایست که به همین راحتی‌ها نمی‌توان ادعا کرد که در خواب بشود آن را به دست آورد.

آموزش انگلیسی در خواب اگر فکر می کنید نمی توانید از سایر روش های یادگیری زبان انگلیسی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید ما برای شما یک راه حل استثنایی داریم.

آموزش زبان انگلیسی در خواب این جمله ای است که در تبلیغات اکثر سایتهای ایرانی وجود دارد که با کلیک بر روی آنها متوجه می شوید باید آنرا بخرید. امروز در سایت irlanguage این مجموعه آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. این پک شامل 3 CD بوده که مجموعه ای بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی بصورت گفتاری با فرمتMP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یاBinaural Sounds   و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing ازطریق هدفون برای مغزهنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید، نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید.همچنین متن درسها نیز به صورت فایل متنی و پی دی اف در داخل مجموعه قرارداده شده است.
 

  • حسین نامعلوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی