آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آموزش کپی کردن متن در اینستاگرام

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲ ق.ظ

اگر شما هم از افرادی هستید که در اینستاگرام از متن ها یا کامنت هایی خوشتان آمده است و نتوانسته اید آنها را کپی کنید ، این راهکار به شما کمک می کند تا از این پس هر متنی را که خواستید کپی کنید و از آن استفاده کنید. پس با ربات اینستاگرام های فالوور همراه باشید.

راه کارهای زیادی وجود دارد تا شما بتوانید این کار را انجام دهید ، ولی ساده ترین راه ، استفاده از نسخه مود شده ی اینستاگرام ، با نام OGinstagram است. شما فقط باید این نرم افزار را نصب کنید. بعد از نصب زمانی که شما به بخش کامنت ها بروید و روی کامنت های تاچ کنید ، گزینه کپی در نوار بالایی صفحه ظاهر شده و می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

بعد از کپی کردن این متن می توانید از آن در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید و به راحتی هرجایی که خواستید آن با paste کنید و یا در جایی ذخیره کنید تا بتوانید زمانی که نیاز دارید از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از کامنت های زیبا و همچنین تعامل با کاربران می تواند در افزایش فالوور اینستاگرام شما بسیار کارساز باشد. منبع

تا بحال شده که متن کپشن یک پست در اینستاگرام را بخواهید کپی کنید اما نتوانید؟ در اینستاگرام این امکان برای کاربران فراهم شده که در زیر محتوای تصویری، متن های دلخواه خود را برای دیگران به اشتراک بگذارند. اما به دلیل محدودیت های اینستاگرام امکان کپی کردن کپشن در اینستاگرام وجود ندارد. در این مطلب از میزبان فا مگ آموزش می دهیم چگونه یک کپشن را در اینستاگرام کپی کنیم. استفاده از نسخه وب اینستاگرام، برنامه های جانبی و قابلیت ocr روش های معرفی شده در این مقاله است که کپی کردن متن پست در اینستاگرام را ممکن می سازد. در نهایت ترفند کپی کردن کپشن را می آموزید. پس با ما همراه باشید. 😉

در این مقاله به آموزش روش های کپی کردن کپشن، کامنت یا بیو اینستاگرام می پردازیم.

 

کپی کردن متن در اینستاگرام

اگر از طرفداران سفت‌وسخت اینستاگرام هستید. احتمالاً پیش آمده که محتوای خاصی را در کپشن، کامنت، بیو یا هشتگ های اینستاگرام دیده باشید. و خواسته باشید آن را کپی کنید. شاید بخواهید آن را در جای دیگری به اشتراک بگذارید.

بااین‌حال، به‌طور پیش‌فرض، برنامه اینستاگرام، چه در اندروید و چه در iOS، به شما امکان کپی کردن کپشن اینستاگرام را نمی‌دهد.

اما همیشه راه‌هایی برای دور زدن محدودیت‌های اینستاگرام وجود دارد. می‌توان با ترفندهایی ساده کپشن، بیو، هشتگ و کامنت اینستاگرام را کپی کرد. و در جای دیگری استفاده کرد.

اگر اهل کمی ماجراجویی یا چالش هستید، برای کپی کردن کپشن اینستاگرام فناوری OCR را امتحان کنید.

ممکن است این روند به‌اندازه باز کردن نسخه وب اینستاگرام ساده نباشد. اما نتیجه ارزش امتحان را دارد.

OCR مخفف Optical Character Reader است. و امکان تبدیل عکس به متن را می‌دهد.

فناوری OCR ابتدا تصویر حاوی متن را اسکن می‌کند. سپس با استفاده از هوش مصنوعی عکس را به متن تبدیل می‌کند.

استفاده از برنامه OCR در موبایل برای کپی کردن کپشن اینستاگرام
مراحل استفاده از برنامه OCR:
۱) برنامه اینستاگرام خود را باز کنید. به پست اینستاگرامی بروید که می‌خواهید کپشن آن را کپی کنید. (یا کامنتی که می‌خواهید کپی کنید باز کنید.)

۲) از صفحه‌نمایش اسکرین شاتی بگیرید که کپشن یا کامنتی را که می‌خواهید کپی کنید، نشان می‌دهد.

۳) برنامه Google Photos در اندروید یا ios را باز کنید.

استفاده از Google Photo برای کپی کردن کپشن در اینستاگرام
۴) در برنامه Google Photos، روی اسکرین شاتی که گرفته‌اید بزنید تا برنامه را باز کنید. (کامنت یا کپشن باید قابل‌مشاهده باشد.)

۵) اکنون دکمه Google Lens را در ردیف پایین پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا هوش مصنوعی گوگل را فراخوانی کنید.

این برنامه، تمام متنی را که می‌توانید در چند ثانیه انتخاب کنید، برجسته خواهد کرد.

۶) گوگل تمام متن‌های موجود در تصویر را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید برای کپی کردن انتخاب کنید.

۷) متنی را که می‌خواهید کپی کنید انتخاب کنید. می‌توانید برای مشاهده متونی که برای انتخاب در دسترس است، به بالا و پایین بروید. بنابراین، برای مشاهده کپشن، به بالا بروید. و سپس برای انتخاب هر بخشی از کپشن، روی آن ضربه بزنید و نگه دارید.

اکنون، نشانگرهای ابتدا و انتها را تنظیم کنید تا تمام متن موردنیاز خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب متن، بر روی دکمه Copy text بزنید.

منبع

نکته: برای ترجمه متن انتخاب‌شده، روی دکمه Translate ضربه بزنید. (یا روی دکمه جستجو (Search) بزنید تا مستقیماً در گوگل جستجو کنید.)

برنامه جایگزین برای کپی کردن متن؟
ما برنامه Google Photos را برای کپی کردن متن از عکس در این راهنما معرفی کردیم.

اگر برنامه Google Photos ندارید یا اگر مایل به نصب آن نیستید. می‌توانید از هر برنامه‌ی دیگری استفاده کنید که بتواند این کار را انجام دهد.

برای مثال، می‌توانید از برنامه جایگزین Adobe Scan برای اسکن متن از یک تصویر استفاده کنید. که می‌توانید آن را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

استفاده از قابلیت ocr برای کپی کردن کپشن در اینستاگرام

از دیگر ترفندهای دستیابی به کپشن های اینستاگرام برای کپی کردن، استفاده از قابلیت ocr است. قابلیت ocr متن موجود در تصویر را استخراج می کند. قابلیت او سی آر در بسیاری از سایت های داخلی و خارجی وجود دارد. سایت آنلاین او سی آر یک نمونه از وب سایت خارجی و سایت ایران او سی آر از نمونه سایت های داخلی ارائه دهنده این سرویس است. برای کپی کردن کپشن اینستاگرام با قابلیت او سی آر مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد سایت ایران او سی آر در مسیر https://www.iranocr.ir شوید. برای تبدیل عکس به متن در ایران او سی آر لازم است ابتدا از طریق گزینه ثبت نام، در سایت عضو شده و وارد حساب کاربری تان شوید.

https://medium.com/@deveelam/the-reason-for-the-popularity-of-the-instagram-robot-694f58792a38

  • حسین نامعلوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی