آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

خرید فالوور واقعی اینستاگرام + فیک و ایرانی

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

خرید فالوور اینستاگرام ارزان,خرید فالوور اینستاگرام ایرانی,خرید فالوور اینستاگرام ایرانی فعال,خرید فالوور اینستاگرام بر اساس شهر,خرید فالوور اینستاگرام لایک زن,خرید فالوور اینستاگرام دارای نماد اعتماد,خرید فالوور اینستاگرام چیست,خرید فالوور اینستاگرام پلاس,خرید فالوور اینستاگرام رایگان

مقدمه ای برای شروع خرید فالوور

یک سال پیش ، در آخرین اجرا در اینستاگرام من ، من یکی از آن برنامه ها را پیدا کردم که به شما امکان می دهد چه کسی شما را ناپسند ردیابی کند. من کنجکاو بودم زیرا در چند نوبت تعداد پیروانم بدون هیچ دلیل واضحی افت کردند. بعد از انجام تحقیقات ، فهمیدم که چگونه برخی از کاربران اساساً برای دنبال کنندگان می خواهند. آنها اظهار نظر می کنند ، افراد را دوست دارند و دنبال می کنند - به دنبال پیگیری هستند. فقط برای باز کردن مجدد آنها در روزهای بعدی.
نمی توانم بگویم این برای من تعجب آور بود ، که در اینستاگرام ربات هایی وجود داشت ... این فقط باعث شد که من بخواهم خودم یکی را بسازم!

 

خرید فالوور واقعی اینستاگرام


و به همین دلیل ما اینجا هستیم ، بنابراین بیایید به آن برسیم! من در پایتون با یک ربات ساده روبرو شدم ، در حالی که با سلنیوم در حال آشفتگی بودم و سعی کردم برخی از پروژه ها را برای استفاده از آن دریابم. به عبارت ساده تر ، سلنیوم مانند مرورگری است که می توانید خیلی راحت با آن در Python ارتباط برقرار کنید.
در حالت ایده آل ، افزایش مخاطبان اینستاگرام من باعث می شود که انگیزه داشته باشم که مرتباً پست کنم. بعنوان مثال ، وب سایت خود را در بیوگرافی پروفایل خود قرار دادم ، جایی که افراد می توانند برخی از عکس ها را خریداری کنند. من فکر می کنم کمی کشش است ، اما چه کسی می داند؟ فروش من در اصل تاکنون صفر است ، بنابراین باید ردیابی آن تبدیل را به راحتی انجام داد!
فقط به آنچه دنیا احتیاج داشت!

یکی دیگر از ربات های اینستاگرام


بعد از اینکه به این پروژه فکر کردم ، هدف من افزایش مخاطبانم با افراد ذیربط بود. من می خواهم پیروانی کسب کنم که در واقع می خواهند مرا دنبال کنند و کارهای بیشتری را ببینم. یافتن مطالب عجیب در هشتگهای مورد استفاده بسیار ساده است ، بنابراین من برنامه ریزی کرده ام تا این ربات را جستجو کنید تا هشتگ های خاص را جستجو کند و با عکس های آنجا ارتباط برقرار کند. به این ترتیب ، من می توانم درباره اینکه چه نوع علاقه ای به مخاطبانم داشته باشد ، خیلی خاص باشم. به عنوان مثال ، من واقعاً قرار گرفتن در معرض نور طولانی را دوست دارم ، بنابراین می توانم افرادی را که از این هشتگ استفاده می کنند هدف قرار داده و مخاطبی را در اطراف این نوع محتوا بنا کنم. ساده و کارآمد!

میخواهم همین الان خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهم


گالری من ترکیبی از موضوعات و سبکهای مختلف است ، از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی هوایی و برخی عکسهای مسافرتی نیز. از آنجا که این زادگاه من است ، من نیز تصاویر لیسبون زیادی در آنجا دارم. اینها مباحث اصلی من در هشتگ های مورد نظر برای استفاده قرار می گیرم.

,خرید فالوور اینستاگرام تضمینی,خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش,خرید فالوور اینستاگرام با شارژ ایرانسل,خرید فالوور اینستاگرام سریع,خرید فالوور اینستاگرام 10k,خرید فالوور اینستاگرام پارس سوشال,خرید فالوور اینستاگرام با قیمت کم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی