آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آیا درآمد داشتن با گوشی نیازمند سرمایه خاصی است؟

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۹ ب.ظ

شاید برای‌تان این سؤال پیش آمده باشد که آیا نیاز به سرمایه دارد یا خیر؟ برای اینکه بتوانید کارتان را در این زمینه شروع کنید، به سرمایه خاصی نیاز ندارید. نیازی نیست تا مثلاً بخواهید از ابزارهای خاصی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی رایگان هستند و می‌توانید خودتان را به عنوان یک شخص متخصص و با دانش کافی معرفی کنید و کارتان را شروع کنید تا مثلاً بتوانید از این طریق، پروژه‌های مختلفی را به دست بگیرید.

مثلاً اگر بخواهید در یکی از حوزه‌های آنلاین دیگر فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، شاید نیاز باشد تا سرمایه‌ای هر چند کم داشته باشید، اما برای اینکار، نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارید. در کل نیازی نیست تا بخواهید سرمایه خاصی داشته باشید و سپس کارتان را شروع کنید. بلکه همان موبایلی که در اختیار دارید به همراه اینترنت، برای شروع کارتان کافی است.

امکانات و مهارت های لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل چیست؟

اما می‌رسیم به بحث امکانات و مهارت‌های لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل. برای شروع کار، تنها همین گوشی موبایلی که در اختیار دارید کافی است. مثلاً اگر بخواهید کار تولید محتوا برای پیج یا جایی دیگر انجام دهید، نیاز به دوربین چند میلیونی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایل‌تان نیز ویدیوهای باکیفیتی ضبط کنید.

https://about.me/gooshi

جالب است بدانید یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفند ها و تریک های بازی های معروف را بلد هستید با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید به درآمد بالا برسید.

مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضرند پول پرداخت کنند. برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود را ه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت فایل های pdf یا به صورت ویدیو به فروش برسانید.

3. کسب درآمد از اینترنت با اینستاگرام

شاید بپرسید چگونه می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ شما می توانید محصولات خود در پیج شخصی بفروشید. چنانچه خودتان محصول خاصی ندارید می توانید از تامین کننده های مختلف؛ کالاهای پرفروش را انتخاب کرده و پس از تهیه آن ها اقدام به فروش آن در اینستاگرام نمایید.

https://500px.com/elinag1

یکی دیگر از روش های کسب درآمد راحت از اینترنت با موبایل؛ تولید کلیپ و عکس می باشد که از این طریق می توانید افراد زیادی را به پیج خود جذب کرده و با افزایش فالوور های خود تبلیغات بگیرید.

یکی از ایده‌هایی که می‌توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد، این است که در کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی مدیر شوید و کارهای مدیریت آن‌ها را در دست بگیرید. وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای زیادی هستند که در صفحات اجتماعی نیز فعالیت می‌کنند. اما شاید همه آن‌ها زمان کافی برای فعالیت و مثلاً ارسال پست، پاسخ به دایرکت و این موارد را نداشته باشند. کاری که معمولاً انجام می‌دهند، این است که مدیریت صفحه یا کانال خود را به دست دیگران می‌سپارند.

http://gg.gg/l7b9d

 

  • حسین نامعلوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی