آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آرشیو خبرهای مهم

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

جدیدترین خبر های فناوری و شبکه های اجتماعی و استارتاپ ها و سایت های روبه رشد و سایر اخبار از جمله علمی و آموزشی و...

آموزش کامل وردپرس از صفر تا صد

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ب.ظ

ّّآموزش وردپرس از 0 تا 100 ✅ با کامل ترین دوره شگفت انگیز فارسی ◀️ که بعد از دیدن این ویدیو های آموزشی به یک متخصص وردپرس تبدیل خواهد شد.

آموزش وردپرس و آشنایی با این پلتفرم جذاب

چند سالی است که افراد زیادی در ایران از آموزش های آنلاین زیادی مانند آموزش وردپرس استفاده می‌کنند تا بتوانند کسب و کار خود را در ابعاد بزرگتری گسترش دهند و بتوانند مشتری های بیشتری پیدا کنند، بسیاری دیگر نیز از فیلم ها و کتاب های موجود مانند فیلم ها و کتاب های آموزش وردپرس استفاده می‌کنند تا بتوانند خود را به کسب و کار ها معرفی کنند تا اینگونه بستری را به وجود بیاورند که هم در آن جا خود را تبلیغ کنند و هم رزومه عالی ای از خود را به جای بگذارند.

بسیاری از افرادی که علاقه داشتند تا کسب و کار خود را گسترده تر کنند و شبکه بزرگ اینترنت را به عنوان وسیله ای برای گسترش کسب و کار خود انتخاب کرده بودن با موانع مختلفی مواجه شدند، یکی از این موانع نداشتن علم کافی درباره چم و خم مدیریت یک وب سایت و همچنین نداشتن اطلاعات کافی درباره چگونگی ساخت یک وب سایت مناسب برای کسب و کار خود.

این افراد که به داشتن یک وب سایت خوب برای کسب و کار خود مشتاق بودند به سمت متخصصان وب می‌رفتند و از آن ها مشاوره می‌خواستند و باید گفت که این متخصص ها و مشاوران راه و روش هایی را برای این افراد انتخاب می‌کردند که گاهی هزینه هایی نزدیک به چهل تا شصت میلیون تومان بر روی دست آن ها می‌گذاشتند و بسیاری از این افراد قادر نبودند که این هزینه را بپردازند و از تصمیم خود صرف نظر میکردند و دیگر به دنبال ساخت وب سایتی برای کسب و کار خود نمی‌گشتند.

آموزش وردپرس راهی برای داشتن یک وب سایت

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم تعداد زیادی از کسانی که دوست داشتند تا برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشند از این ایده خود به دلیل هزینه های بالایی که داشت صرف نظر کردند و دیگر به سراغ ایده خود نرفتند. بعد ها با گذشت از این وقایع علم این افراد درباره اینترنت و وب سایت ها بالا رفت و با استفاده از آموزش هایی که در اینترنت موجود بود مانند آموزش وردپرس توانستند تا یک وب سایت خوب را با کمترین هزینه برای خود طراحی و راه اندازی کنند.

استفاده از آموزش وردپرس برای عده زیادی از مخاطبان وب راه و روش جدیدی بود تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن صاحب وب سایت خود شوند و دیگر نیازی به طراحان وب که قیمت های نجومی و سود جویانه ای پیشنهاد می‌دادند نداشته باشند. آن ها با استفاده از آموزش های وردپرس به خوبی مفهوم و روش های نگهداری و داشتن یک وب سایت خوب از نظر مخاطب را درک کردند و توانستند که یک وب سایت خوب به همراه ترافیک بالا طراحی و راه اندازی کنند و مهم تر از این، آن بود که این افراد با کمترین هزینه ای که می‌توانستند بکنند با استفاده از آموزش های وردپرس یک وب سایت ساخته بودند.

در ادامه درباره وردپرس برای شما خواهیم گفت و درباره سر فصل های آموزش وردپرس برای شما توضیحات تکمیلی خواهیم داد تا با خیال راحت پلتفرم وردپرس را انتخاب کرده و از انتخاب خود نهایت استفاده را بکنید.

وردپرس چیست؟

آموزش وردپرس

بار ها دیده ایم که یک فرد تصمیم می‌گیرد تا یک وب سایت برای خود بسازد و برای اینکار به اینترنت تکیه می‌کند، اینترنت آموزش های بسیاری مانند آموزش وردپرس را به فرد معرفی می‌کند و این جاست که برای شخص این سوال ها پیش می‌آید که وردپرس چیست؟ آیا با استفاده از آموزش وردپرس وقت خود را هدر می‌دهم؟ آیا واقعا وردپرس راه حل مشکل من است؟

یکی از مشکل هایی که بسیاری از علاقه مندان به وب و داشتن وب سایت با آن مواجه می‌شوند نداشتن دانش و مهارت کد نویسی است همه می‌دانند که برای داشتن یک وب سایت نیاز به دانش کد نویسی است ولی همانطور که در آموزش وردپرس خواهید دید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که از قبل کد نویسی شده است و آماده است تا بر روی وب سایت شما قرار بگیرد و شما به راحتی بتوانید با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا متن، ویدیو و عکس های مختلفی را به اشتراک بگذارید و همچنین اگر دانش کافی درباره کد نویسی نیز داشته باشید به راحتی می‌توانید قالب وب سایت خود را تغییر دهید و کاری کنید تا با بقیه وب سایت ها تفاوت داشته باشید.

همانطور که گفتیم شما برای استفاده از وردپرس بر روی وب سایتتان نیاز به داشتن دانش کد نویسی ندارید و تنها کاری که باید انجام بدهید آن است که با استفاده از آموزش وردپرس موجود به کار با این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند آشنا شوید و با استفاده از آن وب سایت خود و محتوای خود را مدیریت کنید. از زمان به وجود آمدن سیستم مدیریت محتوای وردپرس این پلتفرم به خوبی توانسته تا با رقبای خود رقابت کند و موفق از این رقابت بیرون آید به طوری اکنون نزدیک به سی درصد وب سایت های جهان از این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که آموزش وردپرس به خوبی توانسته تعداد زیادی مخاطب را به خود جذب کند در ادامه به دلیل محبوبیت وردپرس می‌پردازیم.

تنوع عالی قالب ها در وردپرس

بسیاری از افرادی که با استفاده از آموزش وردپرس پا به دنیای این پلتفرم جذاب برای مدیریت محتوای وب سایت خود می‌گذارند در ابتدا با صفحه خشک و بی روحی مواجه می‌شوند که باعث می‌شود تا اول کمی از اینکه آموزش های وردپرس را از بین آموزش های موجود در اینترنت انتخاب کرده اند دلخور شوند. اما جای نگرانی نیست چرا که این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند فکر همه جا را کرده است و در ابتدا شروع به کار با وب سایت چند قالب را به صورت پیش فرض به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر باز هم از این قالب ها لذت نمی‌برید و دوستشان ندارید به راحتی می‌توانید پا به دنیای قالب های وردپرس بگذارید و از انواع رایگان و غیر رایگان این قالب ها استفاده کنید که نحوه استفاده از این قالب ها را در آموزش وردپرس به شما به راحتی آموزش داده می‌شود.

پلتفرم وردپرس دست شما را در انتخاب قالب ها باز گذاشته است لازم به ذکر است که حتی اگر قالب های موجود در اینترنت نیز باز باب میل شما نبود شما قادر به همکاری با طراحان وب هستید تا برای شما قالبی زیبا بسازند و شما به راحتی بتوانید از آن در وردپرس استفاده کنید و با استفاده از آن قالب جذاب وب سایت خود را یک سر و گردن از بقیه وب سایت های وردپرسی بالا تر ببینید.

آموزش وردپرس کمک حال شما در انتخاب افزونه ها

پس از انتخاب قالب مورد نظر خود از بین قالب های موجود و یا پس از نصب قالب طراحی شده مخصوص خود بر روی وب سایت خود شما نیاز پیدا می‌کنید تا از افزونه های متفاوت موجود در پلتفرم وردپرس استفاده کنید، استفاده از این افزونه ها همگی بستگی به نوع وب سایت شما دارد و شما باید از بین هزاران افزونه، افزونه مناسب را مخصوص کاربرد وب سایت خود انتخاب کرده و آن را بر روی وب سایت خود قرار دهید به عنوان مثال در وردپرس یک وب سایت فروشگاهی از افزونه ووکامرس استفاده می‌کند. همچنین افزونه های دیگری نیز وجود دارند که قابلیت چند زبانه بودن وب سایت و همچنین داشتن قابلیت چت را بر روی وب سایت شما قرار می‌دهند و شما تماشای آموزش وردپرس به خوبی می‌توانید در انتخاب افزونه ها هوشمندانه عمل کنید.

همانطور که گفتیم افزونه های بسیاری برای استفاده در یک سایت وردپرسی وجود دارد و بهتر است که در انتخاب و استفاده از این افزونه ها هوشمندانه عمل کنیم چرا که با انتخاب و استفاده افزونه های زیاد سرعت وب سایت خود را کند می‌کنیم و اینگونه ممکن است که تعداد زیادی از مخاطبان وب سایتمان را از دست بدهیم برای همین است که استفاده از آموزش های وردپرس به شما می‌تواند در انتخاب افزونه های مناسب کمک کند.

چند تا از افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما که حتما باید آن ها را بر روی وب سایت خود قرار دهید عبارت اند از افزونه های بهینه سازی و سئو وردپرس، و افزونه های امنیت وردپرس، افزونه های فرم ساز، افزونه شبکه های اجتماعی، افزونه های آمار وردپرس و از همه مهم تر افزونه بک آپ گیری در وردپرس، افزونه بک آپ گیری در وردپرس یکی از کاربردی ترین افزونه های موجود است و با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود تا با بک آپ گیری از اطلاعات خود آن ها در مواقع خطر از دست ندهید.

وردپرس دست شما را باز گذاشته است!

دوره آموزش وردپرس

شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس که یکی از قدرتمند ترین پلتفرم های موجود در دنیا است قادر خواهید بود تا هر نوع وب سایتی که دوست دارید طراحی و راه اندازی کنید از وب سایت فروشگاهی گرفته تا یک وب سایت فقط برای چت. وردپرس دست استفاده کنندگانش را باز گذاشته و این امکان را به آن ها داده است تا به راحتی و با علاقه بر روی این سیستم مدیریت محتوا کار کنند و از تجربه خود به خوبی لذت ببرند.

همچنین بسیاری بر این باور هستند که وردپرس نمی‌توانید یک وب سایت متفاوت با بقیه وب سایت ها داشته باشید چرا که همه آن ها از یک سری قوانین گرافیکی پیروی می‌کنند و در آخر از وب سایت هایی که با وردپرس کار نمی‌کنند قابل تشخیص هستند اما اکثر این افراد در اشتباه هستند چرا که وردپرس یکه سیستم مدیریت محتوای open source یا کد باز است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با داشتن اندکی دانش کد نویسی در ساختار وب سایت خود تغییری ایجاد کنند و آن را مطابق میل خود طراحی کنند.

قدرت سئو در وردپرس

در آموزش های موجود در اینترنت مانند آموزش وردپرس به شما خواهند گفت که برای دیده شدن وب سایت خود شما نیاز است تا آن ها را برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی و یا سئو کنید تا از این طریق بتوانید مخاطبانی را وب سایت خود جذب کنید. سئو و یا بهینه سازی کردن یک وب سایت و نوشته هایش نیاز به آموزش های بسیاری دارد اما وردپرس به راحتی با افزودن یک افزونه بسیار عالی و کاربردی به اسم Yoast seo کار را برای کاربران پلتفرم خود راحت تر کرده است این افزونه کاربردی محتوای شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و اینگونه به شما برای سئو ویا بهینه کردن محتوایتان کمک می‌کند.

افزونه Yoast seo ممکن است که به خوبی نتواند نیاز سئوی محتوای فارسی و ایرانی را مورد بررسی قرار دهد اما نگران نباشید چرا که با استفاده از آموزش وردپرس موجود در اینترنت شما قادر خواهید بود تا محتوای خود را بهینه سازی کنید. در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که در سئوی وب سایت شما بسیار مفید واقع می‌شوند:

  • تراکم کلمات کلیدی و استفاده از مترادف این کلمات در متن
  • عبارت کلیدی در توضیحات متا وجود داشته باشد
  •  استفاده از عبارت های کلیدی در زیر عنوان ها
  • وجود داشتن کلمه کلیدی در پاراگراف اول و عنوان نوشته
  • و ....

طراحی سایت به وسیله وردپرس نیازمند آموزش است!

همانطور که در متن های بالا گفتیم از زمانی که آموزش وردپرس در بین علاقه مندان به وب مورد استفاده قرار گرفت سایت های بسیاری به وجود آمدند و تعداد بسیاری از آن ها موفق شدند تا مخاطبان بسیاری زا جذب کنند و در نهایت کسب درآمد کنند، ساخت یک وب سایت به وسیله سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیازمند دیدن آموزش های مناسب است چرا که شما قرار است وارد دنیای بزرگی از وب سایت ها شوید پس باید به خوبی میان آن ها بدرخشید.

شما با استفاده از آموزش های وردپرس موجود قادر خواهید بود تا سرعت وب سایت خود را به راحتی بالا ببرید، وب سایت خود را کاربردی تر کنید و سئوی وب سایت خود را بهینه تر سازید و از این طریق مخاطبان بسیاری را جذب وب سایتتان کنید. وردپرس برای بیشتر طراحان وب و مدیران وب سایت ها سکوی پرتاب عالی ای بوده است و باعث پیشرفت آن ها شده است و به آن ها مباحث بسیاری را آموخته است پس از انتخاب خود مطمعن باشید و سکوی پرتاب خود را آماده کنید.

دریافت دوره آموزش وردپرس

👇 برای دریافت دوره و اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇

✅ https://netiko.ir/wordpress-training/

از شما ممنونیم که تا آخر این مقاله رو مشاهده کردید.

ویدیو توضیحات دوره آموزش وردپرس نتیکو

پایان مطلب

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی